Home Norge
  Løsninger
Produkter
Support - Service
Om oss
Nyheter
Marked
Kontakt   Norge
 
Support - Service  
 
Aktiv kundepleie
 
 
Trusted Services
 
 
Kontakt Support og Service
 
 
Programversjoner
 
 
Service på ditt instrument
 
 
Innlevering til service
 
 
Service & Supportavtaler
 
 
Salgsbetingelser
 
 
Programvarelisens
 
 
Internasjonal garanti
 
 
Garanti
 
 
Nedlastninger
 
 
Opplæring og kurs
 
 
Videoveiledning
 

Aktiv kundepleie

Vår forpliktelse. Din suksess
Forholdet Leica Geosystems har med sine kunder kan defineres i ett ord: Partnerskap. Og det er vårt løfte til deg, ekte partnerskap som inkluderer en full sirkel av Active Customer Care support og tjenester over hele verden, når som helst og hvor som helst.

Vår jobb som pålitelig partner, er å dekke alle vinkler, for å gi rask og enkel kommunikasjon mellom kunde personell og dyktige eksperter, for å holde deg og dine produkter up-to-date, for å forstå problemene og forutse dine behov. Leica Geosystems Active Customer Care er en av de mest omfattende service og support nettverk i verden. Det tillater oss å være nær våre kunder, arbeide sammen for å løse problemer og planlegge enda bedre produktløsninger for fremtiden. Det er vår forpliktelse til din suksess.



Kundeservice
Leica Geosystems kunder drar nytte av en verdensomspennende support og service organisasjon som omfatter hotlines, web-basert støtte og informative seminarer, skreddersydde kurs og konsulenttjenester. Ditt personell drar nytte av direkte tilgang til vårt nettverk av fagfolk; for å innhente de ekspertrådene de trenger for å jobbe trygt og produktivt.

Teknisk service
Leica Geosystems tilbyr et bredt spekter av tekniske tjenester, alle utført av høyt kvalifiserte teknikere som benytter profesjonelt verktøy. Våre kunder kan velge mellom flere ulike nivåer av vedlikehold, avhengig av produkt og bruk. Tjenestens kostnader og nedetid kan reduseres betydelig gjennom periodisk forebyggende vedlikehold, og våre kunder kan dra nytte av utstyr som alltid er i topp stand. Det brede tjenestetilbudet omfatter sertifiseringstjenester, reparasjoner og produktoppgraderinger.

Kraftig og tett nettverk av service.
Leica Geosystems har 260 servicesentre i 87 land, og flere lokale distribusjonspartnere med teknikere som er sertifisert og opplært av Leica Geosystems. Alle servicesentre er regelmessig kontrollert og re-sertifisert, og opererer med samme profesjonelle spesialverktøy utviklet av Leica Geosystems.

 

 

Customer Care Packages (CCP)

Leica Geosystems Customer Care Packages sikrer at du skal oppnå maksimal verdi på investeringen. Når du kjøper en CCP fra Leica Geosystems, kan du umiddelbart begynne å dra nytte av umiddelbar tilgang til vårt globale nettverk av profesjonelle support og service team mens du arbeider. Med fem forskjellige Customer Care Packages, vil du være sikker på å få pakken som passer best til dine spesielle behov og budsjett. Fra grunnleggende til Gold, har Leica Geosystems rett Customer Care Package for din bedrift.

myWorld @ Leica Geosystems 

Leica Geosystems informasjonsportal gir  en verden av informasjon via dine fingertupper. myWorld gir umiddelbar tilgang til opplysninger og kunnskap som bidrar til å holde deg og utstyret ditt up-to-date, for maksimal verdi og effektivitet. myWorld hjelper også deres personell med opplæring og støtte for å hjelpe dem å oppnå beste ytelse og produktivitet. myWorld er det perfekte supplement til Customer Care Packages.

 

myWorld @ Leica Geosystems

Click here for more information

Calibration Certificates

Click here for more information